Ikea blogg

Letar du inspiration till hemmet? Här samlar vi våra bästa inredningslösningar, DIY – gör-det-själv, stilråd och nyheter i IKEA varuhusen. Vi tror på et hjem som er perfekt for dere som bor der.


Hvor alt fungerer som du vil, og får deg til å føle deg vel – uten at det koster for mye. Her finner du alt fra hjemminnredningsideer og organiseringstips, til hvordan du kan gjøre hjemmet ditt mer bærekraftig. Vi vil gi deg mer inspirasjon og mer av IKEA.

Hva vil du lese om på bloggen ? Vi er bare vel en uke ut i det nye året, og allerede finnes det sååå mye inspirasjon og hente på Ikeas egen blogg Livet Hemma! Dette takket være dyktige stylister og fotografer som leverer hver gang :-) Stylistene her er Pella Hedeby og Anne Lenskog Belfrage, og fotografer er Sara Medina Lind og Ragnar . Jeg heter Marianne de Bourg. Jeg er en blogger, skribent og stylist som ønsker å inspirere DEG. Tusen takk for at du besøker bloggen min. Håper du blir inspirert!


Hvor har du kjøpt speilet ditt med de lysa på? Og hvor er sminkebordet fra?

Har et sminkebord som er kjøpt på ikea , men det er jo så lite så får ikke plass til alt sminken min, hehe. Og forresten, sminkebordet og speilet hører vel ikke sammen? På Ikeas egen blogg kan du lese om hvordan de lagde en leken hylle av Prant kasser fra Ikea. Kassene er i utgangspunktet ubehandlet og kan derfor males eller tapetseres akkurat slik du ønsker.


Et kult alternativ til de langt mer kostbare Montana hyllene? Nå skal det bli akkurat sånn som jeg vil at det skal være! SIDE2):Julen kommer så altfor tidlig. Og det gjelder også julen hos den svenske møbelkjeden IKEA. Likevel, vi skriver om julen.


Det er strålende sol i hovedstaden søndag. Vi har bedt om en sniktitt på årets kolleksjon, slik at de som er . Nyhetsbyrået Agence France-Presse (AFP), et av verdens tre største, gikk fem på reklametrikset møbelgigant Ikea lanserte i Washington D. En offisiell regjeringslimousin prydet med amerikanske flagg kjørte rundt i hovedstadens gater med flere IKEA -flatpakker på taket og en lenestol stikkende . Jeg elsker all mat (som jeg liker), både lekre retter lagd med hjertet men også hel og halvfabrikater. Jeg klarer uansett ikke å gi meg før tallerkenen er tom, og er jeg mett så lyster ikke kroppen og potensialet å føle seg passe dum når magen . I forrige uke var jeg så heldig å bli invitert med på presselanseringen for høstnyhetene som IKEA holdt i København.


Det går for så vidt greit i bilen. Barna sover og de voksne får en liten pause. Det gjelder å lade opp før stormen.

Bilen til Marte og familien ruller mot Ikea. Helluen :P I dag har jeg vært på Ikea ! D Første gang faktisk :S. Ikke noe hest på meg i dag nei. Jeg fikk besøk av Silje, min gode venn Silje, verdens beste Silje. Silje har vært formand for Det Norske Studentersamfun hun har vært på audiens på slottet, og hun har alltid høye sko.


Den beste fun facten av dem alle? Høyesterett dom i IKEA -saken. Spørsmålet var om gjeldsrenter på et konserninternt lån skulle nektes fradragsført med hjemmel i skatteloven § 13-(armlengdeprinsippet), eventuelt etter den ulovfestede gjennomskjæringsregelen i skatteretten. Lånet ble tatt opp i forbindelse . Følg hva som kommer ut (og inn) av verkstedet i bloggen ! An insight into the democratic design process at IKEA.


Tidlig en lørdag morgen, første dagen i april står to fra styret i Bioveier i byen klar til å snakke med Ikeas kunder i Trondheim. Vårt oppdrag er å gi råd om kjøkkenhager, bærekraftig dyrking og naturvennlige hager. Med oss har vi flere eksemplarer av humleplakater, blomsterplakater og . MinMotes interiørekspert, Tone Kroken, tipser om hva du bør shoppe og droppe fra det dansk-svenske designsamarbeidet.

Commentaires

Articles les plus consultés