Dekkskum biltema

Komplett sett for reparasjon av punktering. Pakket i praktisk veske. Your browser does not currently recognize any of the video formats available. Click here to visit our frequently asked questions about HTMLvideo.


An error occurred while retrieving sharing information. Dekkpluggingssett kan være smart siden det fungerer for samme type skader som dekkskum. For skader i dekksidene kommer man jo ikke utenom å bytte selve dekket. Det er også greit å ha jekk i bilen slik at man ikke er avhengig av inntauing.


Eller hva jeg skal kalle det. Hvordan fungerer egentlig dette? De siste dagene har mitt venstre fordekk begynt å lekke luft. Det tar et par-tre dager før trykket er nede på og det stopper omtrent der. Jeg har blitt tipset om å bruke dekkskum.


Det skal visstnok tette små hull. Synes det høres litt i . Takket høflig nei til tilbudet og tror heller jeg kjøper en ny kanne med skum på Biltema til 5- og da er slangen inkludert. Neste gang ringer jeg Viking og kjøper heller et nytt dekk. Tesla Model X90D i bestilling (bekreftet 1) . Hva har du kjøpt til din Tesla i dag?


Reservehjul, eller mangel på dette 10. Flere resultater fra elbilforum. Punktert dekk og dekkskum - Side - MCsiden. MC og garasjeprat › Verkstedet. Carpa skrev: Sikkert kjekt med slikt pluggsett i toppboksen når man er på tur men for midt vedkommende så hadde det ikke hjulpet noen ting.


Jeg er ikke i stand til å skru av dekk og begynne å plugge hull, så det får nok bli en liten dekkskumboks fra Biltema i toppboksen min. Vil det være nødvendig å ta av . Huskeliste for tur utenfor Skandinavia - MCsiden. Lapping av dekk - krise. Bilpleie, dekk og styling - Diskusjon. Sist jeg sjekket dekkskum , så skulle ikke den boksen brukes på dekk større enn Finnes kanskje andre bokser for større dekk.


Fannt nettopp ein spiker i mitt dekk. MUFC Prøv å snakke tilnærmet likt nynorsk. Dersom du ikke har en kompressor, så fåes rimelige versjoner for volt på bilvarehus.


Kompressoren på bildet koster 2kroner på Biltema , men du må være tålmodig, for det tar litt tid. Eventuelt kan du bruke gassbeholderne som følger med reparasjonskitet, hvis det aktuelle settet har slike. Generelt: Kjøpte meg en boks med dekkskum idag etter en punktering.


How to fix a flat tire with a tire plug kit ( tire repair kit ) in this video - Duration: 5:52. Brukte det på russebilen på et dekk som punkterte. Fungerte overraskende bra.


Svæært dekk var det også. Har sett disse boksene som liksom skal fylle dekket med et eller annet gørr og også fylle på noe luft, i tilfelle punktering. Dekkskum kan fint brukes. Er dette noe bra, funker det.


Det er selvsagt ingen garanti for at det fungerer, men jeg har selv brukt det med hell til spikerhull. Det er en lateksmelk som sprøytes inn og man skal kjøre x antall mil ved en viss hastighet for å fordele skummet rundt i dekket. Lurt å blåse litt ren luft i ventilen også slik at lateksen . Men virker ikke luftpistolen på stasjonen, og kuldegrader gjør at dekkskum fungerer. Skaff deg en bærbar luftkompressor på eks. Den får strøm fra bilens sigarettuttak og fyller et dekk på ca minutter!


Har du dekk som lekker eller er redd for å stå med punktert dekk. Vanskelighetsgrad: Enkelt. Noen har foreslått å bruke dekkskum , men jeg er ganske tilbakeholden om å bruke det.


Har ikke reservehjul, og har. Hjelper deg ikke nå men kjøp deg et repkit for MC-dekk på Biltema og legg i bilen. Så har du i alle fall en. Alnabru og på biltema alnabru . Hadde med dekkskum fra Biltema , og brukte det etter bruksanvisningen, men likevel la det meste seg som en klump i ene hjørnet og førte til enorm ubalanse. Tok meg timer mer enn normalt, men med radioen på . Intet reservehjul, kun dekkskum og kompressor, det er greit.


Jada, jeg kan godt gå til den lokale tyrkeren og betale 2spenn, eller kjøpe garasjejekk på biltema , men ER DET IKKE JÆVLIG SÆRT AT DET IKKE FØLGER MED. En spørreundersøkelse YouGov har gjort for Biltema , viser at prosent skifter dekkene selv. I byene er det dessuten stor konkurranse og mange muligheter for billig dekkskifte, sier daglig leder Tommy Fredriksen i Biltema.


Har et par dekk som er gode og lite slitt (står på tømmerhengeren), men jeg har et par lekkasjer som gjør at de mister lufta etter ei viss tid.

Commentaires

Articles les plus consultés