Kjøpe eplekasser

Sendingsdetaljer: Du blir bedt om å skrive inn sendingsdetaljer hos Bring. Her er eksempler med utgangspunkt i ulike antall kasser du bestiller: kasse Mål L = 57cm, B = 30cm, H = 27cm . Sjekk ut våre hobbyartikler og finn bl. Vi har mange flere produkter og idèer enn du kan drømme om. Har en del gamle tre eplekasser for salg, kan brukes til alt fra å frakte ting , hyller , og annet se bilde. Er du på jakt etter gamle brukte eplekasser med et slitt og røft uttrykk til for eksempel skohyller, bor hyller m. Du kan enten hente kassene i Oslo eller i Sandnes(da koster det ingenting med frakt) eller du kan få kassene sendt hjem til deg med Bring (da betaler du for frakten selv) Ta . Eplekasser , Noe liknende disse på bildet Har du eller vet om noen som har så ta gjerne kontakt.


Jeg trenger noen hundre stykker. Fine gamle eplekasser med historie fra gård i Bærum. Kan være behjelpelig med frakt i Oslo området mot ett lite tillegg i prisen. Gamle trekasser ønskes kjøpt.


Typisk gamle eplekasser , ølkasser, vinkasser eller liknende. Er på utkikk etter gamle rustikke trekasser. Veldig gjerne med stemplet påskrift.


Ikke så lett å få tak i, er du heldig finner du noen på loppemarkeder og bruktbutikker. Kanskje du finner noen i kjelleren hos noen eldre du kjenner. Med bøker, en snackspaprika-plante, vin og litt forskjellig i. Leiligheten min er så lys at jeg fant ut at fremover skal jeg kjøpe så og si alt av interiør å mørkere. Jeg liker SÅ godt gamle potetkasser, og har lenge tenkt på å skaffe meg slike, for å pynte opp med blomster ute til sommeren. Nenhum texto alternativo automático disponível.


Europris Kråkerøy adicionou novas fotos. Fant noen rimelige eplekasser på europris den dagen jeg fikk lønning, og fant fram bortgjemte krukker i boden blant alle pappeskene. Rart man glemmer at man faktisk har kjøpt alle de fine tingene, er det nå man . Dessverre er det ikke flere av det ønskede produktet på lager. Leveringstid: På lager hos leverandør. Beregnet leveransetid 3-arbeidsdager).


Selger noen gamle, men veldig fine eplekasser. Kan brukes til interiør og mye annet rart. Kan hentes i Oslo eller sendes (mot at kjøper betaler frakten). Vi jobber mye med blomster i forbindelse med begravelser, noe som gjør at vi jobber nesten like mye i lokalene bak butikken . Kjøp på nett Huskeliste. Små oppbevaringsskatter i filt.


De tidsriktige PUDDA-kurvene for småoppbevaring er laget av grå filt som gir dem et mykt og lunt uttrykk. Grå filtkurv med blått ullgarn og strikkepinner på et hvitt skrivebord. Der snublet de tilfeldig over en eplebonde i Lier som hadde en hel låve full av eplekasser. Da var det bare å hive seg i bilen.


Her skulle det bli eplekassereol! Vi hadde skikkelig flaks og fikk lov å kjøpe dem for kroner stykket. I interiør- og bruktbutikker går tilsvarende kasser for flere hundre kroner stykker, så vi kjøpte. Faktisk har jeg lyst å lage bord av disse, men jeg synes det ble så kult når jeg stablet stykker oppå hverandre at jeg heller gjorde det slik.


Gjorde et kupp her om dagen. Husker jeg kjøpte en eplekasse i butikk til hele 3kr! Var en gammel låve som skulle rives, og det stod eplekasser fra gulv til tak så langt øyet kunne se. Kunne sikkert kjøpt meg flere siden de var så billig, men hadde sikkert blitt lagret et sted da uten å .

Commentaires

Articles les plus consultés