Kifani halsbånd

Hundeutstyr laget etter mål og egne ønsker. Vi lager tilpasset hundetutstyr av høy kvalitet og som kunden ønsker det. Vi ønsker til enhver tid å kunne tilby en personlig service og varer av høy kvalitet.


De siste årene har det utviklet seg fra produksjon av halsbånd til egne hunder, til en liten bedrift som leverer hundeutstyr til . Alle farger Orbiloc Dual Light er på lager Pris: 2om du kjøper kun lykten, 2om du kjøper den sammen med halsbånd , kobbel eller tjenestedekken.

Kristin Therese Gustafson, Anne Lefsta Hilde Hov og andre liker dette. Vårt lille firma drives på hobbybasis, så vi har ingen faste åpningstider. Pruduksjon av personlig hundeutstyr.


Laget etter mål, og farger satt sammen av kunde. Halsbånd Kobbel Godbitposer. All Colors Orbiloc Dual Light is in stock price: 2if you buy only the flashlight, 2if you buy it . Noen som har erfaringer med de?

Evt noen som tilbyr noe ala det samme? Vi har aldri brukt halvstrup her før, men nå må vi nesten, Monti har mye ekstra hud under halsen og det ser smårart ut med vanlig halsbånd. Synes de har utrolig mange fine . Jeg har to ulike type halsbånd som er mine favoritter. Det ene er halsbånd med polstring fra Kifani med navn, mobilnummer og rype påsydd. Dette er fin halsbåndene våre.


Rødt til Toya og blått til Amigo. Min andre favoritt er Cozy Critter Her kan man velge type bån farge og alt man ønsker. Jeg klarer ikke å sove pga en hodepine av en annen verden.


Migrenedyret er tilbake igjen. Uansett, da kunne jeg legge ut bilde av halsbånd som jeg har bestilt fra Kifani. I dag fikk Tag sitt halsbånd fra Kifani også, og nå er flokken komplett med egne, spesialdesignede halsbånd. Hugin har riktignok to stk, men det er kun én av de som blir brukt omtrent hele tiden.


Jeg liker halsbåndene fra Kifani veldig, veldig godt. Ikke bare er de flotte å se på, og man kan få de så og si .

Kifani lager hovedsaklig halsbånd , kobbel og tjenestetegn, i tillegg til godbitposer , underlag for mat- og drikkeskåler og seler, med farge, stoff og design etter kundens ønske. På deres facebookside ligger det utrolig mye flotte halsbånd og produkter de har laga - ta gjerne et titt. De har også en hjemmeside. Ja, da har vi også bestilt oss Kifani halsbånd ! Gleder meg til det kommer, med Navn og nummer og greier!


Milla har da også vært så heldig og fått seg en slik biamed! Lone skrev et blogginnlegg om hvilke halsbånd hun hadde til sin labrador Eine. Jeg synes det er kjekt å lese slike typer blogginnlegg innimellom, og tok derfor utfordringen med å vise frem hvilke halsbånd min hund har. Først vil jeg vise frem det halsbåndet som Qoralle bruker til vanlig.


Betalte 4kr for halsbånd og kobbel, men blir vel 5med moms når det ankommer norge. Men likevell, er ikkje gale bare det! Har også eit halsbånd fra Kifani som eg har designet Sjøl.


Ensfarget trykk, silhuetter eller tekst. Jeg er litt svak for halsbånd kan man si… Her er litt av kolleksjonen…. Lærhalsbånd – justerbar . Vil man ha bredere halsbånd enn de som er lagt ut får man det også. Men kan de lage halsbånd der selve halsbåndet er bredere enn cm? Tenker det hjelper jo ikke om fôret er kjempebredt om man ikke får . Har lenge tenkt på å lage et halsbånd med dalmishoder på, og fikk endelig gjort det, fikk også noen røde roser, som står godt til navnet i rødt.


Som de fleste andre er dette også martingale.

Commentaires

Articles les plus consultés