Nye båtputer

VI SENDER OVER HELE LANDET. Vi lager nye puter i vår skumplastavdeling som fører alle typer skumplast. Vi trekker også om dine gamle puter med ny Skai . Nye båtputer innlegg 31.


Søm av nye båtputer innlegg 2. Flere resultater fra baatplassen.

Vi produserer kvalitets puter til både cockpit, cabin og flybridge. De fleste av våre modeller kan skreddersys med spesialmål. Vår ekspertise står til Deres disposisjon! Få pristilbud på nye puter.


Vi skreddersyr nye båtputer for deg i vårt moderne anlegg i Kristiansand . Trenger du nye sofa- eller stolputer? Jeg tar gjerne jobben, ta kontakt i dag. Og vi sørger for at gamle puter blir som nye!

Du kan bestille omtrekking av dine gamle båtputer eller vi kan lage nye puter til båten din. Det er stort utvalg i skai, niroxx, stoff, ekte vanntett skinn, alcantara. I prosessen vi kan finne ut at det bør byttes plate eller . Tekst og foto: Ingvar Johnsen Imitert skinn er det mest praktiske materialet i puter ombord. I kalesjebåter får de mye juling. En dag er de modne for skifting.


Det koster bare halvparten å trekke dem om mot å kjøpe nye. Noen båter er mer utsatt enn andre. Plutselig glipper skrutrekkeren og så er det gjort. En lang flenge i puta på førerstolen.


For å trekke om en stol, koster en god del, men det finnes alternativer. Reparasjon kan bli like pent og like sterkt som å trekke om og . Så i dag starter slåing av knapper, kanskje jeg kan gjøre det ute i det fantastiske været? Jeg kommer til å følge de hele året! Denne helgen var det meldt så kaldt vær at jeg ikke ville ut i båten for å jobbe.


Det er begrenset med hva jeg får gjort med lave temperaturer og is på vannet så denne helgen ble satt av til å trekke om skumgummimadrassene i båten. Alle madrassene, både salongen og forpiggen, fikk nye trekk. Ofte er det stille på slike steder i vinterhalvåret.

Nå på våren er det fullt trykk og full pris. Jeg er sikker på at det finnes noen som driver med slik omtrekk av båtputer i nærheten der du bor, bare søk på gule sider. Jeg har trekkt om mine puter i vinter. Har også en god del motebilder og mønstre som du kan velge fra. Har du et ønske om å bytte gardiner hjemme?


Enkle og lekre gardiner, med forskjellige kapper, liftgardiner. Dette kan jeg også hjelpe deg med. Puter og brikker kan jeg også lage for deg. Utenfor høysesong, tar vi mange jobber med omtrekking av båtputer, nye puter etter maler osv. Stoler og puter til mange Saga-båter.


Sete og ryggprofiler i fasong. Vi tilbyr også stoffer og søm av trekk til puter og madrasser. Vi har stort utvalg av stoffer og skai. Her skråskjæres sideprofil på båtpute. Vi tilskjærer alle typer og størrelser av båtputer , tilpasset båtens skrog og form.


Et av mine områder er sying av nye og omtrekk av gamle båtputer. Her har jeg stor erfaring og kan utføre alt innen dette feltet. Leveringstiden er noe sesongavhengig.


På Tysse har vi en flott gjestekai der du som kunde kan komme og legge til med båten. Da er det fort gjort å gjøre en befaring. Jeg gir gjerne et prisoverslag . Image may contain: indoor. No automatic alt text available.


Konstruksjon og tilvirking av nye puter , salg av møbelstoff og omtrekking er våre hovedområder. Vi er er fortsettelsen av Krogenæs Vinstra. Arbeidet skal gjøres i Niroxx og helst med princess emblem sydd inn i putene. I tillegg kommer trekking av to doble stol. Vi leverer møbler, puter , innredning, gardiner og utstyr.


Slik kan du sy bisebånd på puter.

Commentaires

Articles les plus consultés