Inspirasjon dåp

Om du bør velger å ha en dåp eller navndag kommer helt an på ditt ønske. DIY (bordpynt, bordkort, invitasjoner, servettbretting osv) til dåp og navnefest. Tips og inspirasjon til ting du kan lage selv til dåp og navnefest. Dåp eller navnefest er en stor dag, og det skal feires. Et vakkert bord skaper en hyggelig ramme rundt enhver begivenhet.


Har slitt lenge med å vite helt hvordan jeg vil ha det med tanke på dekorasjoner i dåpen.

Syns egentlig ikke det har vært så enkelt å finne inspirasjon til gutt. Selskapsshop tilbyr bordpynt og tilbehør til bryllup, dåp , konfirmasjon, bursdag og fest. Navnefest i friske farger.


Det må ikke nødvendigvis gå i lyseblått og rosa når man holder selskap for babyer. På navnefesten til lille Aksel fikk fargesterke blomster prege festbordet. KAFFEBORD: Synnøve og familien valgte å spise middagen på restaurant og ta kaffe og kaker hjemme. Enkle ideer til pynt med wow-faktor.


Dåpskake og delikate oreopops.

Velg ett fargetema som pynt til dåpen. Tips til hvordan du lager en flott dåpsfest uten. Vi puttet en i hver kopp da vi dekket på til kaffe. Inspirasjon til denne sjokoladen hentet jeg på bloggen tonerosedesign. Bordpynt til dåp - gutt 18.


Flere resultater fra forum. Ettersom fotballsesongen kommer til å oppta alle søndagene til Lars-Kristian, har vi bestemt oss for å legge dåpen til . Din Baby Shower hovedfokus på baby shower, men har også det lille ekstra til dåpen. Her finner du søtt tilbehør til dåpsfesten. Det lille ekstra til dåpen finner du hos nettbutikken din baby shower - gaver - gaveideer - tilbehør - Nettbutikken med alt du trenger for å pynte litt ekstra til festen, det unike til din baby shower, navnefest og dåp. Herlige lille nevøen min Max, er nå blitt døpt.


Det var en kjempekoselig dag, og søsteren min planla alt superbra. Hun har hentet mye inspirasjon ifra bloggen min, og vi mailet frem og tilbake i forkant av dåpen. Så, om du har tittet innom ToneroseDesign tidligere kjenner du sikkert igjen litt – kjempegøy å se hvor vakkert Irene har laget dette istand!


Kos deg massevis med dagens innlegg – og hjertelig takk til herlige . I forbindelse med Gave- og interiørmessen, ble det holdt flere kortkurs. Blant annet innen temaet Dåp.

Selve kurset gikk på å lage innbydelser, men det ble også laget bordkort og takkekort i samme stil – til inspirasjon. Den første dåpsskolleksjonen er som vist på bildet under her. Man er samlet til fest for å feire det nyfødte barnet, dekorer bordet med levende blomster og lys.


Det blir ofte tradisjonelt med rosa til jenter og blått til gutter, men bruk kreativiteten. Din lokale Interflora forretning hjelper deg med de nydeligste borddekorasjoner, de vet hvilke blomster som egner seg til . Og nå er det dåp som står for tur. Det første jeg gjør i planleggingsprosessen er å søke etter inspirasjon , få en idè, bestemme meg for tre-fire farger som skal være gjennomgående gjennom hele. Disse bildene er lånt fra Pinterest, og det er fra disse jeg har fått ideér til utførelsen av dåpen. I går var jeg så utrolig sliten så jeg tok meg rett og slett en dag fri fra nesten alt.


Jeg fikk presset inn trening, men jeg kunne sikkert ha ytet enda bedre. Men jeg fikk ihvertfall inn en treningsøkt. Jeg gleder meg masse og . I dag har jeg brukt mesteparten av dagen på å bli inspirert og planlegge til dåpen.


Dåp , navnefest eller babyshower er for mange en viktig markering og feiring av det nyeste tilskuddet i en familie. Det er hyggelig å sette en ekstra spiss på selskapet med pynt og borddekorasjoner. Lykke til med planleggingen og festen!


Klikk her for mer inspirasjon.

Commentaires

Articles les plus consultés