Brukte bøker bergen

Brukte Bøker Bergen - Finn firmaer, adresser, telefonnumre. Eikens Antikvariat er et tradisjonsrikt antikvariat som holder til i Bergen. Vi gir folk grunn til å tro på fremtiden! Vi er en familiebedrift som har drevet med salg og formidling av bøker i over.


Vi tilbyr deg enkel handel på våre nettsider - her kan du finne antikvariske og nyere brukte bøker innenfor en rekke kategorier. Alle våre bøker er sortert etter tema, klikk på en . Mange bøker er gamle fra før, så hvorfor ikke kjøpe en gammel utgave. I en bruktbutikk risikerer man å snuble over førsteutgaver av eldre utgivelser. Dessuten er utgaver av nyere utgivelser ofte å finne i samme stand som da de ble kjøpt første gang.


Smussomslaget gjør brukte bøker ekstra egnet til å gi inntrykk av å være . Norges største markedsplass for kjøp og salg av brukte bøker. Jeg er på utkikk etter noen brukte blader og bøker. Har ikke funnet det her i Kristiansand. Men vi skal til vestlandet i sommer, så kanskje det er noe i Bergen eller rundt der? Jeg var sikker på at det fantes en kjede eller noe som solgte brukte bøker og blader.


Trodde de het Spiderman? Linda studerer Markedsføring og salgsledelse i Bergen Linda har . Jeg skal beholde noen bøker som er høyt elsket, og kvitte meg med resten. Men det hadde vært greit å selge dem, for pengene kan komme godt med. I gode gamle dager hadde vi bruktbua, men hvor selger . Gruppen er for alle UiB studenter.


Her kan du selge bøker , møbler, billetter eller. Har du bøker til overs kan du ta kontakt med klubben direkte, de fleste tar imot og henter bøker hele året. Bokmarkedet til Oslo Berg har ca 30. Det sa seg selv at mange bøker måtte bort, og siden jeg er sterk motstander av å kaste bøker måtte jeg lete opp andre muligheter.


Her følger mine tips til hvordan du kan gi bøker du ikke lenger vil ha, eller ikke lenger har plass til, nytt liv: Bokhaug, gjenbruk av bøker, loppemarke brukte bøker 1. For kjøp og salg av bøker , bruk denne gruppen eller kjøp en annonse på FINN. Dette er også et ypperlig marked for kjøp og salg av brukte skolebøker. I Bergen samarbeider vi også med Boklisten. Ark Beyer i sentrum har alle bøkene på våre lister. De har alltid oppdaterte boklister fra vår Sonans-avdeling og de kjøper og selger brukte bøker fra vår bokliste.


Jeg ryddet litt i boden i går og jeg har en del bøker jeg vil bli kvitt. Orker ikke styr med å sende. Noen som vet om noe slikti nærheten av Bergen ? Gi dem til en bruktbutikk eller til et loppemarke mange som kjøper brukte bøker for en billig penge på slike steder.


Og få inn litt penger på dem. For det meste gamle klassikere og barneserier som Hardy-guttene og Biggles. Jeg har rundt 5bøker jeg kunne tenke meg å selge.


Vet dere om en butikk et sted mellom Bergen og Sandnes som kjøper brukte bøker ? Oslo, men det blir en lang tur siden jeg bor i Haugesund. EPUB er det mest brukte filformatet for e- bøker og dette formatet kan leses av svært mange programmer. Nettbrett har også flere muligheter, vi har gode erfaringer med Bluefire Reader som finnes for både iOS .

Commentaires

Articles les plus consultés