Hvordan lage bord med kryssben

Da har jeg endelig fått laget DIY oppskrift på spisebordet vi laget :) Ble det ikke lekkert? Kryssbein : Kutt 4stk plank i ca. Er på tur å skal lage lignende bord.


Skal få alt kuttet i riktig . Mannen er i gang med å snekre bord.

Et lekkert bord med kryssben av gamle ekte værbitte bjelker. Det er vår første bestilling. Dette klassiske og enkle spisebordet av eik limtre har god plass til seks personer.


Et spesielt beslag gjør. Både bordet og konsollbordet var kjempefint :) Hvor mye kostet det sånn ca å lage spisebordet? Og har du mellomrom mellom . Lenge har jeg ønsket å snekre meg mitt eget spisebord ,men det har blidd utsatt lenge siden jeg viste det kom til å bli ett stort prosjekt,som både krever ti nøyaktighet og tålmodighet.

Grunnen for at jeg ville lage ett selv, utenom at jeg liker snekring er at jeg sliter med å finne ett som virkelig falt i smak. Hjemmelaget hagebord i Kebony Kebony tåler å stå ubehandlet ute i vær og vind. Produsenten gir 30års garanti mot råte, sopp og insektsangep. Dimensjoner på ferdig bord : Lengde.


Materialforbruk til dette bordet er ca. Har du et par bukkebein og noen planker kan du lage et bord på ganske kort tid. Gleder meg til å se hvordan det blir med lemmen på, jeg er iallefall veldig fornøyd med konsollbordet. Siden jeg ikke har satt på lemmen på bordet ennå, er dette bare oppskrift på selve konsollbordet. Tenkte det var greit å dele opp om dere bare ønsker å lage konsollbordet.


Eller er du på jakt etter nytt nattbord? Trenger du nytt kaffebord til stuen? Med denne oppskriften kan du lage begge deler selv. For å lage dette bordet må man ha skrumaskin og slipemaskin.


Jeg hadde kun vinkler som passet langsiden på benet. Husk at du trenger to størrelser på skruene.

De som skal kun gjennom selve rammen må. Legg alle bordplatene løst oppå bordet slik at du ser hvordan du vil ha det. Se video av hvordan vi laget dette bordet her! SLIK GJØR DU: Start med å pusse lett over overflatene på bordet. Mange som lurer på hvor bordet er fra, og derfor skriver jeg det bare her istedet for i kommentarfeltet.


Bordplatene er bestilt fra Dinesen, de selger normalt . Hegemor hvordan bygge utem? Ting vi lager selv byggebolig. Mille m hjemmelaget spisebord fremgangsm? Kreativ norge skrivebord.


Lage kjokkenbord med kryssben hjem design ideer. Slik lager du hagemøblene på egenhånd. Utebord og utebenk som gjør seg utmerket i hagen eller på hytta. LAGE HAGEMØBLER: Utemøblene er stødige og gode i bruk og vil holde i mange år selv med uimpregnerte materialer.


Foto: FOTO: Liv Sandvik Jakobsen. Vi fikk en snekker til å lage et bord til oss for to år siden. Han ville bruke konstruksjonsvirke til det.


Vi var redde for at treet skulle bevege seg mye men han trodde det skulle gå greit. Men det gjorde det ikke. Nå har treplankene bøyd seg alle veier og det er høydeforskjell mellom alle bordene. FERDIG RESULTAT: Du kan klare å lage stuebordet selv.


Hun synes mange sofabord er for lave, og hun ønsket seg et bord det var mulig å spise ved. Lage bord selv dk ronstrand plankebord diy. Lag et enkelt stuebord aftenposten.


Lag bord av forskalingsblokk. Hvit lilje nytt stuebord eller lage selv. Her viser vi hvordan du kan lage et originalt spisebord som kan imponere selv den kresne møbelkjenner.


Utførelsen er eksklusiv, og det oppnår du lett med noe.

Commentaires

Articles les plus consultés