Reservehjul på boks

Hjulet behøver ikke demonteres. For bil-, campingvogn-, tilhengerdekk etc. På med den gule vesten, frem med jekk og reservehjul.


Men under bagasjelokket ligger det bare en boks med skum og en kompressor – og så venter en møysommelig prosess. Hvor lenge kan man kjøre med ett dekk etter at man har brukt dekkfiks til å lappe hjulet?

Har akkurat fylt opp ett av hjulan på bilen med dekkfiks, så jeg lurte på om jeg . Jeg har et lite problem med ene framhjulet mitt, det virker som det lekker litt luft. Kan det være en grei løsning å bruke reservehjul på box for å tette det? Vil det skade dekket på noen måte? Lønner det seg ikke å kjøre lenge med skummet inne i dekket?


Hvordan fungerer skummet på tubeless dekk da? Tetter punkteringer på f.

Jeg opplevde at ett av mine piggdekk lakk luft med ujevne mellomrom. Annet BMW og motorprat innlegg 5. Reservehjul - Teknisk innlegg 8. Flere resultater fra bimmers. Vet du hva latexmelk er? Noe av det samme som reservehjul på boks , som er skum under trykk på boks som du får kjøpt på nærmeste bensinstasjon eller bilrekvisita-butikk. Produktet byr imidlertid på utfordringer.


Svært få mestrer å bruke tetningsmidler og kompressor i et nødstilfelle, og av de som prøver er feilprosenten høy. Er du forberedt om du skulle punktere på fjellet? Kjøpte en dekkfix- boks på biltema i dag.


Spruter inn skum og pumper opp dekket. Den elektriske bilrevolusjonen har startet! Elektrisk siden sept 13. Dekk skum og kompressor.


I stedet leveres bilene med utstyr som kan reparere punkterte dekk.

Det kan være trafikkfarlig, mener eksperter. Finnes i flere størrelser. Den pumper opp og reparerer dekket til bilen, tilhengeren og campingvognen. Skum er reservehjul på boks , nødhjelp for å komme seg hjem, ned fra fjellet eller lignende. Ville aldri vurdert det som en permanent fiks av lekkasje.


Tenkte å bytte ut reservehjul og jekk med en dekk på boks for å få litt bedre plass baki hjulbrønnen. Noen som vet om disse fungerer tilfredstillende? Biltema) Er det så enkelt som man skal ha det til?


Kan man ta en tur Norge på langs etterpå, eller er det kun godt nok til å komme seg til nærmeste . Har sett disse boksene som liksom skal fylle dekket med et eller annet gørr og også fylle på noe luft, i tilfelle punktering. Er dette noe bra, funker dette og er det noe å satse på å kjøre rundt med som erstatning for reservehjul hvis man skal smekke i stereo? Jeg minnes at jeg en gang kjøpte en slik boks , og forsøkte å få liv i et dekk som var halvdødt. Jeg gjorde som det sto på instruksjonen, koblet slangen til ventilen, og ut fosset det hvit masse.


Jeg mente bestemt at alt dette skulle ha vært på innsiden av dekket. Hva gjorde jeg galt der ? Hvis du leiter så finner du vel lappesaker og trykkluft på boks ?

Commentaires

Articles les plus consultés