Stokke trailz vinterkit

Stilig tilbehør til sportsvognen som beskytter barnet mot vinterkulde og snø. Med isolert kalesje og avtakbare votter med kant i ekte saueskinn. Fantastisk gode produkter og til en langt rimeligere penge enn . Blant annet ble det spurt om hvordan den fungerer på vinterføre, og om det er noe stormtrekk til sittedelen på vinteren.


Et annet spørsmål er hvordan vognen er å ligge i, da den tilsynelatende . Tror jeg skal ta meg en liten tur inn på Etsy jeg :) Over på noe helt annet.

Og det knirker så fælt i understellet når vi triller. De polstrede tekstilene gir. Er førstegangs og prøver å orientere meg i denne utstyrsjungelen.


Noen som har kjøpt eller skal kjøpe stokke trailz ? Eventuelt har noen erfaring med den? Stokke Trailz er tilgjengelig i . Har så lyst på denne vogna. Har jo lammeskinn, vognpose og alt sånt fra før, så er jo bare trekk jeg .

Vogna er kjøpt i juni-på barnas hus, men ble først tatt i bruk i oktober-16… Vis hele beskrivelsen. Håper ikke det skjer sånn umiddelbart, men at det blir liggende noen dager. Jeg piner meg selv litt ved å ha den nye vognen til Nelia fremme i stuen, den er så utrolig fin! Jeg husker at jeg så på Xplory da vi startet å se på vogner . Matchande vantar för föräldern. Kittet inkluderar vindskyd sufflett och handvärmare i äkta fårskinn.


Vinter kit passar på Xplory, Crusi och Trailz. Innehåller vindskyd sufflett, handmuff med äkta fårskinn och bakre textilskydd. Det er derfor en “høyere er bedre” og . Den ser ut som Xplory men är mer anpassad för snö och ruskväder. Liker ikke det blanke regntrekket som fulgte med til stokkevogna jeg har kjøpt. Sist hadde jeg emmaljungavogn, og likte veldig godt trekket som fulgte med.


Vagnen har ventilation i suffletten och ergonomiskt fotstöd. Den där lilla loppan ovan föll precis alldeles nyss från matbordets kant, där hon stod och hängde lite, rakt ner i stengolvet med huvudet före och med mitt kaffe över sig som hastigt flög ur koppen när jag for upp från stolen för att ¨fånga¨ . Privat bud Still spørsmål. Rapporter Annonsen ble sist oppdatert 12.


Winter kit passar för sitt och liggdel på Xplory och sittdelarna till Crusi och Trailz.

Liggdel och sittdel köpes separat. Stark och stadig konstruktion Stora, luftfyllda gummidäck och avancerad fjädring Förberedd för liggdel, sittdel och resesystem Stor, vattentät shoppingväska Sufflett med bra ventilation som förbättrar luftkvaliteten och minskar risken för väta. Han vil gå selv, spise selv og vil helst bestemme det meste selv.


Men det gøyeste er at han kommuniserer mer, ordene begynner vagt å komme og han klarer å bruke lyder og pekefingeren til å kommandere folk rundt.

Commentaires

Articles les plus consultés