Proteinpudding ehrmann

Med hele g protein per beger og kommer i tre gode smaker. Detta ger puddingen en extra krämig och fyllig smak. Den är laktosfri, glutenfri, innehåller inget tillsatt socker och har ett lågt kalori- och kolhydratinnehåll. Knallgod proteinpudding til fornuftig pris!


Inneholder g protein per beger og har et lavt innhold av karbohydrater og kalorier Uten tilsatt.

Med andre ord hjelper det ikke på muskelveksten å drikke en proteinshake eller spise en proteinpudding umiddelbart etter trening. Den inneholder hele g protein per beger. Den passer perfekt som proteinrik dessert eller mellommåltid. Fikk endelig testet ut noen ferdig produkter av puddinger.


Når skal det sies at jeg ikke hadde oppbevart dem i kjøleskap da jeg kom hjem å fram til jeg testet dem. Så konsistensen kan hende er bedre og tykkere om man oppbevarer dem kaldt å lar dem stå kaldt ett par timer før servering. Helt seriøst - dette smakte himmelsk.


Jeg sitter alene i sofakroken klar for å prøve et nytt produkt.

Propudding med sjokoladesmak. Som vanlig er jeg skeptisk da jeg er vant til å bygge opp forventninger på bakgrunn av sammenligning. Om jeg skal spise en sjokoladepudding så bør den smake som det også . I tillegg til meierier i Tysklan er selskapet også i Russland og USA.


Salgskontorer er også tilgjengelig i Polen, Beijing, Italia, . Ehrmann er et internasjonalt familieeid selskap. Kroppen kan inte själv tillverka protein utan vi måste få i oss det via kosten. När du äter proteinrik mat på kvällen . Proteiner ger kroppen rätt förutsättningar.


Laktose og glutenfri - Kan lagres i romtemperatur. Reviews questions and. This product is also listed under.


Meillä on ilmainen toimitus yli 49€ tilauksiin, hintatakuu, bonustuotteita ja ilmaiset asiakaspalautukset. Karakter: Produsent: Tine Gü chocolate ganache Relativt mye fett og en del karbohdyrater og kalorier. Jag var ju ute och knatade imorse, därefter tog jag beslutet att vila idag.


Ett tag var jag inne på att marka lite, men nej.

Krémová novinka s vysokým obsahem mléka a kakaa! Díky tomu má desert extra krémovou a bohatou chuť. Navíc je bohatý na proteiny a neobsahuje lepek!


Alergeny jsou označeny tučným písmem.

Commentaires

Articles les plus consultés