Kobbermaling vegg

Produktdatablad Sikkerhetsdatablad. Gjennomherdet: Flere døgn. Jeg har lekt meg med den nye, spennende LADY Design, en maling som er perfekt til å skape personlige effekter i gull eller kobber.


Som kobberforelsket over lengre ti måtte jeg jo prøve meg på kobbermalingen ! Det er virkelig rom for å bruke fargen på alt fra hele vegger og store flater, til små detaljer og spennende pyntegjenstander. Og til den som ønsker å skille seg litt ut, kan Flüggers nye metalliske farge være et svært spennende et funn. GULLVEGG: Tør du å male en hel vegg med gullmaling? Kobbermalingen fra Flügger . Effekten kan gi rommet et skikkelig blikkfang. MYKT GULL: Puter og andre tekstiler med gullfarge og metalliske overflater er hot i høst.


Du kan også bruke en bred pensel for å stryke ut effektmalingen. Krøll deretter sammen en plastpose, og bruk denne til å fordele malingen utover. På en større vegg , må hele prosessen gjennomføres raskt og effektivt, felt for felt bortover veggen. En rusten vegg i stua, en bronsekrakk, bilderammer og lysestaker i kobber - en ny verden av muligheter åpnes. Her er det brukt effektmalingen Lady Design på både vegg og krukke med forskellig teknikker.


Bare basen er fin den også, uten noe tilsetning. Jeg har før skrevet om effektmalingen Marco Polo, og Bloom mineralmaling og lasur. Din egen kreativitet avgjør om resultatet ender i et forsiktig og transparent uttrykk, eller en tanke mer robust og industrielt.


Som understrøk til LADY Design anbefaler vi en helt matt maling. Vi anbefaler LADY Pure Color som underlag på slett vegg , og LADY Supreme Finish Matt som underlag på Tre og panel. På barnerommet har Anne-Marte laget en leken vegg bak sengen fra Ikea, med maling og veggklistremerker fra Søstrene Grene. Gi veggen på barnerommet særpreg ved å lage en bykontur med washi-teip. Til høyre: Spray kobbermaling rundt klistremerker som du deretter tar av.


Begge gir deg et lekkert, matt utgangspunkt. I dag har jeg virkelig fylt på med maling her, og derfor tenkte jeg at jeg bare MÅTTE tipse dere om hvor det lønner seg å handle maling denne uken. Etter å ha hvert uheldig med malingsvalget mitt to ganger, har jeg blitt flinkere til å søke ekspertråd når jeg skal handle malig.


Så i dag gikk turen til Flügger . De produktene jeg brukte er under bildet. Kjøkkenplatene kommer i mange ulike farger og mønstre, og tar ifølge produsenten bare noen små timer å sette opp – de monteres direkte på eksisterende vegg og beskytter mot både flekker og varme fra koketoppen. Overflaten er lett å tørke av og krever ikke vedlikehold.


Kichen Board kommer i pakker på . NC-kombilakk for all slags spraylakkering på de fleste materialer innen- og utendørs. Gull og andre skinnende metaller , kobber og messing har virkelig toppet sin popularitet denne høsten, sier Solveig Grøvle fra Norske interiørblogger til klikk. Og vi elsker alt som glimrer, legger hun til. Hun har ennå til gode å se en hel vegg i gullmaling, og tror . Denne Pinen ble oppdaget av Nikoline. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.


Nå var det himmel i taket allerede, malt for mange år siden. Malte det først i en lett blåfarge, for så å gni hvitmaling utover, . Det å male en vegg i en mørkere farge, kan også være en fin og enkel måte å gjøre stuen mer lun på. Det gjorde stor forskjell og det var.


Her har jeg sprayet dem med kobbermaling. Det tok noen få minutter, og vips .

Commentaires

Articles les plus consultés