Bittamis klutealong 2016

Nettbutikk som selger strikkemønstre og garn. Alle mønstrene i nettbutikken min er egne design. Dei fleste strikkeinteresserte i bloggverden kjenner nok til Bittami og hennes flotte klutemønster. Hun har gitt ut en klutebok og en sokkebok, men hun har også en flott facebookside med gratisoppskrifter på diverse strikk.


I år som i fjor kjører hun i gang med klutealong. Det vil si at flere fredager i sommer . Her er første klut i år - Aks. Veldig fint mønster synes jeg, blir nesten litt hekta.


Bittamis klutealong for strikkere uten klutenallergi. Her legger jeg ut klutene jeg har strikka etterhvert. Alle klutene blir strikket i bomullsgarn som kan vaskes på grader. Strikkebølgen fortsetter! Bittas Fargebomber, lue og strømper.


Starry, starry night hals. Godt i gang med sommerens klutealong. Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom). Får nå se hvor lenge jeg klarer å holde slik orden på de).


Nå kan det vel kalles en tradisjon. Husker ikke helt hvor lenge alongen varer. Det har forresten ikke så mye å si, med de flotte mønstrene blir ofte mer enn en av hver klut. Tekst: Marianne Palmberg.


Vi gjør oppmerksom på at teksten her er bearbeidet og forkortet. Images on instagram about klutealong. Découvrez tout ce que Bitta Mikkelborg ( bittami ) a découvert sur Pinterest, la plus riche collection au monde des contenus favoris des internautes. Jeg har brukt Trysil Tuva i rosa nummer 62 og pinne 3. Det ble brukt gram garn til kluten. Igjen har Bitta truffet på mønsteret sitt.


Hullstrikk gir en fin effekt, og er – selvsagt . Tradisjonen tro, det blir klutealong også i sommer.

Commentaires

Articles les plus consultés