Bitta mikkelborg strømper

Foto av Ellen Lande Gossner. Knestrømper og leggvarmere i lekre mønstre kan både varme og pryde beina. Sendes innen 1‑virkedager. Starry, starry night hals. Vår pris 31-(portofritt).


Pris kr 3(spar kr 43).

En super oppskriftsbok for deg som vil strikke sokker, enten du har strikke- erfaring eller er en nybegynner. Britta Mikkelborg : - Jeg deler gledelig mine oppskrifter med andre! Og fint å kunne rette en takk til deg som står med denne i hånden.


I denne boka finner du unike oppskrifter på sokker for hele året, til barn, ungdom og voksne. Den er rikt illustrert med tydelige strikkemønstre, fotografier og tegninger. Selger en bra strikkebok som inneholder flere titalls oppskrifter.


Boka inneholder oppskrifter for de uerfarne og for de mer erfarne strikkere. Hun har og så gitt ut to strikkekalendere. Inne i det hjemmekoselige huset er strikkeinteressen lett å se.

Mengder med garn i alle regnbuens farger . Hún er komin í hús þessi frábæra sokkabók eftir Bittu Mikkelborg. Bokhandlerforeningen Øvre Vollgt. Vi benytter informasjonskapsler ( cookies) slik at vi kan yte . Strømper : strikking hele året.


Den ser slik ut: Spør du meg, lyser det jul og kos av de strømpene på fremsiden. Nå har jeg strikket mye mindre enn jeg skulle ønske at jeg har, men det hadde vært moro å prøve seg på noen slike . Her er sokker i forskellige farver og faconer, både til børn og voksne. Erfarne strikkere kan velge de mer avanserte kombinasjonene.


Mønstrene kan varieres i det uendelige. Som tidligere følger vi årstidene, der én ny . Først av klutene er The Grand Finale: Nok en gang har jeg brukt bomullsgarn fra søstrene Grene. Nedbrettskanten er laget ved å vrenge arbeidet etter det som skal brettes ned er strikket. Blueberry Waffle socks laget på bestilling.


Mønsteret vises ikke så veldig godt her, men består av to omg . Strikket i dobbel Fabel.

Commentaires

Articles les plus consultés