Plexgear moviesaver 600

Kobles til kilden (f.eks. VHS-spilleren) via komposittvideo eller S-video (sammen med stereolyd) og til datamaskinen med USB (). Med den medfølgende programvaren importeres videoklipp og lagres på . Koppla din VHS- bandspelare eller videokamera. Den kopplade jag mellan min gamla analoga Hikamera och min nya Macbook med iprocessor och extra ramminne.


Plexgear Moviesaver 6- postad i Film, video och DVD: Hej! Finn beste pris og les anmeldelser - vi hjelper deg å velge rett. En väldigt sjyst kille försökte inte genast sälja på mig Moviesaver 6utan rådde mig att först ladda ner drivrutinerna till 6från deras webbplats och testa tillsammans med 500-dongeln. Tyvärr funkade inte det . Capture card till VHS - Foto och video.


Bufret Lignende Oversett denne siden 13. Ja, Sya har jag cirka kilometer till, så det är inte så värst långt. Fantastiskt vad världen är liten ibland. VHS till MPEG - postad i Allmänna datorfrågor: Hej, Jag ska överföra en del VHS-filmer till datorn. Alex Nejahfilm digitizer MovieSaver 6plexgear.


Har lite frågor nu ang hur jag ska spara filerna. När jag spelar in på datorn så blir ju filerna ganska stora. Spara dina minnen digitalisera.


VHS-spelaren via kompositvideo eller s-video tillsammans med stereoljud och till datorn med USB 2. Adapter som gör det möjligt att överföra analog video från bl. I så fall finns drivrutiner under Support. Om mitt svar löser ditt problem, markera det som löst.


Löste detta ditt problem? Detta hjälpte tyvärr inte. VHS, Hieller spelkonsol till dator. Med hjälp av den medföljande mjukvaran importeras och lagras klippen i datorn.


Ta vare på minnene digitaliser ? Vi lister produktene fra både store og små e-forhandlere, fra anerkjente merker, for å gi deg et godt valg for din kjøpsprosessen. TranslateShow OriginalTranslating.

Commentaires

Articles les plus consultés