Bildehylle bohus

Dekorer vegger med bilder, rammer og speil fra vårt galleri. Med slike interiørelementer får et rom raskt en mer personlig stil. Bufret Lignende Plasser fotografier, bilder eller bøker rett på hyllen. Hos JYSK har vi et stort utvalg av hyller til lave priser.


Vegghyller, bildelister, m. Kjøp i butikk eller på JYSK. Det er de små detaljene som gjør en bolig til et hjem, og dette er grunnen til at det alltid blir bra med RIBBA bildehylle. All furu i stuen og på kjøkkenet ble malt hvit for et års tid siden. I sommer malte jeg veggen mer lysegrå fremfor beige som var på veggene tidligere. Sakte men sikkert har stuen fått lamper, . Hos Skeidar har vi et bredt utvalg av rammer og bilder.


Vi har noe for enhver smak og stil. Jeg er altså på utkikk etter en bildelist, helst et par meter lang, helst i eik eller hvitmalt tre. Jeg har vært på Bohus , Skeidar og alle disse, og den en. Heter det ikke bare bildehylle da?


IKEA har i alle fall en. Kjøpte vår på Bohus men vet de har på Ikea og. Ribba tror jeg den heter. På Bohus hadde de lengder som 120cm og 50cm. Jeg trenger litt desperat hjelp her!


Bildehylle fra Skeidar - 80cm. Stuen vår er en så trasig og grå plass å være, at jeg blir litt nedfor bare av å være her. Problemet er bare at jeg har NULL peiling på interiør og farger. Jeg vet ikke hva jeg selv liker en gang - haha. Lyse eller mørke farger?


This Pin was discovered by Fredrik Schultz. Discover (and save) your own Pins on Pinterest. Pledd bohus – ota löydöt talteen Pinterestissä.


Boliasofaen har fått selskap av puter og pledd fra Hay. Den hvite puten i midten er fra Bohus. Få en koselig uteplass i vinter. SKIFERGRÅTT: Veggene på .

Commentaires

Articles les plus consultés