Bittamis design facebook

Nettbutikk som selger strikkemønstre og garn. Alle mønstrene i nettbutikken min er egne design. Bufret Lignende Her er et utvalg av mine strikkemønstre, både kjøpemønstre og gratismønstre. Begge deler må lastes ned av kunden som pdf-fil.


Nedlastningen er klar når du har betalt. Også gratismønstre må gå gjennom kassen som en vanlig vare, selv om den er gratis.

Her finner du mitt utvalg av garn. Jeg har konsentrert meg om garn av god kvalitet , både sokkegarn, klutegarn og annet godt garn. Ta en titt under de forskjellige kategorier, utvalget er stort. Garn Det er ingen produkter i denne kategorien.


Tynt sokkegarn i god kvalitet fra bl. Bittamis design for strikkelystne. I denne boka finner du unike oppskrifter på sokker for hele året, til barn, ungdom og voksne.


Den er rikt illustrert med tydelige strikkemønstre, fotografier og tegninger. Bitta laget oppskrift på ulike strikkekluter, og medlemmer av gruppen fikk tilgang til en ny kluteoppskrift hver uke.

Her har Bitta satt i gang flere samstrikkinger, blant annet noe som kalles Mysteriestrikk hvor medlemmene får deler av et mønster en gang i uken, så strikker de i vei uten å vite hvordan sluttresultatet skal bli. Kle bena i strømper du aldri har sett maken til! Strikkebølgen fortsetter!


Boken inneholder oppskrifter på stilige strømper og lekre leggvarmere - én for hver uke i året. Hun er opptatt av å føre strikketradisjonen videre og serverer oss her knestrømper, . Litt variasjon fra bare babysstrikk , og annet håndarbeide. Jeg har strikket så og si hele tiden siden jeg fant ut at jeg var gravid i mai måned.


Forlagets omtale: En innholdsrik oppskriftsbok for deg som vil strikke sokker, enten du har strikke-erfaring eller er en nybegynner. Hobbystrikkere fra hele landet tester ut Bitta Mikkelborgs oppskrifter underveis i prosessen. Som i Bitta Mikkelborgs tidligere bøker knyttes oppskriftene til årstidene.


Ellen Lande Gossners vakre fotografier illustrerer oppskriftene. Bitta Mikkelborg har lært å strikke av sin mor og bestemor, og fikk tidlig interessen for håndarbeid: søm, hekling – og særlig strikking. På den måten viser dere at dere støtter brystkreftrammede, brystkreftforskning og spesielt Rosa sløyfe-aksjonen.


Mønsteret kan dere finne på Ravelry, gå via denne linken: ravelry.

Commentaires

Articles les plus consultés