Zara home sengeteppe

Rapporter et annet bilde Rapporter det støtende bildet. Flott, stort sengeteppe til enkeltseng. Teppet har kun ligget på en seng i litt under et år. Selges grunnet datter som ikke liker rosa lenger.


Kommer fra dyre- og røykefritt hjem.

Ubrukt sengeteppe fra Zara home. Kan leveres på sartor senter, straume. Fargen passet dessverre ikke helt inn hos oss så det har aldri vært i bruk. For de av dere leter etter en nye sengeteppe eller ark med våren og munter for hjemmefargestoffer også du kommer til å finne i butikken noen . Før jeg dro sørover hadde jeg sjekket ut hjemmesiden til zarahome , og der fant jeg dette sengeteppet. Det hadde jeg bestemt meg for å kjøpe om jeg fant det.


Og nå ligger det her på stuegulvet.

Special Price kr 6950. Her er en liten smakebit, og bildene er tatt fra Zaras egen nettside: Vil du se mer? Nattbordet er gammet og et bruktfunn. Tegneramme fra perfekt home, og vegghylle fra Casa interiør.


Sengeteppe og gulvteppe fra Zara home. Lille Gråpels ligger på sengegavlen ;) det er kosekatten som Henrik har hatt siden før han ble født. Gråpels har vært med på alle reiser som Henrik har vært . Har sett noe sånt på zara home. Ingenting er som god tid om morraen ☕ nytt sengeteppe og puter fra Zara home.


Jeg synes de hadde mye lekre ting. Coco puten over er helt skjønn! Ved spørsmål vedrørende Mamma eller mamma. Pen bord av blonder som. Zara Home er en veldig allsidig butikk.


Her har de så mye lekkert, sengetøy, sengetepper , lekre puter, håndklær, babyting, etc. This Pin was discovered by Running Colour INTERIOR DESIGN AND BUILD.

Discover (and save) your own Pins on Pinterest. Her, sengeteppe og pute fra Josefssons, i høstens store trendfarge, til 5kroner. Jeg veksler oftest mellom disse. Det turkise med blomster er så fint og sommerlig. Er vel på tide å skifte det ut nå som høsten er her.


Kanskje et i brunt eller grått…som passer nå som mørketiden kommer? Mindre shabby, strammere og mer sofistikert. Jeg har det faktisk fortsatt på sengen.


City Chic kaller vi stilen når vi mikser røft og det mørkt med gull, kobber og blanke tekstiler.

Commentaires

Articles les plus consultés