Melkespann interiør

Er også dekorativ som blomstervase. If your dog is stuck in the backyard all day long, unable to see the movement on the street, he needs the PetPeek! A transparent plastic window that allows your best friend a view of the outside world.


The PetPeek window is a durable, clear, hard acr . Mer snurrepipperier enn andre bruktbutikker og antikkbutikker.

Hjemme hos Linda Stensås på Saksvik. Linda drømmer om ei gammel lån og har innredet rekkehuset deretter. Skinnfeller, melkespann , gammelstuggu og kjøkkeninnredning fra en gammel gård i Ålen - på stua. Lindas rekkehus på Saksvik byr på overraskelser.


Stort rom med steingulv og mange melkespann. Interiør , trolig fra meieri. Fotografi ubb-kk-n-256- 046.

Han har det som plommen i egget. Merkearkiver: melkespann. Jeg kjøpte et gammelt melkespann på loppis. Sylinderformet melkespann med to hanker. Mosjøen Samvirkelag, interiør.


Teknikk: Spannkroppen er fremstilt fra en Al. Liker dere gamle melkespann ? Hortensia i gammelt melkespann og en liten 2CV model. Den meieritekniske revolusjonen begynte med separatoren.


Også andre deler av produksjonen ble mekanisert, bl. Det kom også nytt kjøleutstyr og nye apparater for. Fint aluminiums spann til melk og bær. Spannet er velholdt, men har noen større irringer på utsiden, se bilder. Markblomster i et gammelt melkespann.


I går var jeg og Anneli på en liten tur der vi plukket markblomster. For meg er dette den fineste sommer pynten,og den er helt gratis.

Vakker farge sammensetning og en nydelig duft av sommer. Det lille sjarmerende melkespannet er etter min bestemor. I dag måtte jula bort ute også , ihvertfall litt av den.


Det er så koselig med pynt ute ! Det blir tomt og trist når en skal ta ned lysene , så de beholder vi litt lenger. God søndagskveld til alle der ute. Elsker den nye lampen min! Den er fra en liten, hærlig interiørbutikk like ved hytta til mamma og pappa, i Valle!


De har så mye fint, og hel. Tipper det finnes flere der ute som meg, som elsker å bytte om i hjemme både titt og ofte! Slik min situasjon er nå, så har jeg ikke . Her kan du finne unike vintage- og retroklær til dame og herre, samt interiør i skandinavisk og amerikansk design, bøker, postkort, smykker og alt mulig annet.


Drammen har en rekke bruktbutikker som selger alt en samler kan begjære, enten du samler på Figgjo Flint, postkort eller gamle melkespann.

Commentaires

Articles les plus consultés