Ermebrett

Lagt til din handlekurv. På lager i 1Jernia butikker . Dimensjon: Lengde 430mm Bredde 100mm. Festes til strykebrettet i uttrukket stilling. Leifheits ermebrett eller strykearm gjør det meget enkelt å få en perfekte stryking av ermene på skjorter eller bluser. Etter å ha brukt brettet kan det klappes sammen og lagres plassbesparende.


LEIFHEIT ERMEBRETT DAMP HVIT. Legg til i min ønskeliste. Registrer deg eller logg inn for å bruke ønskelister. PHILIPS STRYKEJERN ECOCARE. Norges raskeste nettbutikk!


Strykebrett for enkel stryking av ermer, trange bukseben mm. Handlingen åpner en dialogboks. Sjekk priser på best i test leifheit strykebrett ermebrett. Sammenlign priser i mer enn 3butikker! Kjøp best i test leifheit strykebrett ermebrett billig i nettbutikkene.


Også har jeg et lite bordstrykebrett fra Ikea som jeg bruker når jeg syr (presse sømmer etc). De er sølvfargede og kjøpt på . Perfekt for enkel og rask stryking av skjorter, gardiner, dresser og bunadsskjorter. Her kan du kjøpe ermebrett. Vi har tester og gir deg gode priser på ermebrett. Ermebrett Til skjorte- og blusestryking.


Produktet er meget populært. Kan placeres på bordet eller dit almindelige strygebræt . Gir enkel og komfortabel stryking av ermer. Mulighetenes marked Varslinger Ny annonse Meldinger Min FINN.


Trekk av bomull, made in Italy. Vis kartsymboler: Auto ▽.

Commentaires

Articles les plus consultés