Vidaxl drivhus

Les tester og omtaler før du skal kjøpe på nett. Dette bestanding drivhus har en total overflate på 1m2. Dette drivhuset gir stor verdi for både nybegynnere og profesjonelle gartnere. Den er ideell for dyrking av planter, frøplanter og busker.


Dette romslige drivhuset har plass til et betydelig antall planter, og vil være en god løsning for å beskytte plantene mot det kalde været. Laget av polykarbonatpaneler, er dette solide drivhuset UV-bestandig og termisk isolert. Det tåler temperaturer fra -C til C. XL drivhus aluminium halvt sektioner hos vidaXL ▻ Gratis levering ▻ Stort udvalg ▻ Bestil i dag. Drivhuset har en anodis. Det finnes knapt grenser for hva du kan dyrke i drivhus.


Vores robuste drivhus består af en ramme af aluminium med mm dobbelt væg polycarbonat paneler. Polycarbonat er UV resistent og spar op til mere varme end glas. Monteringsveiledning for drivhus.


Les brukerveiledningen nøye før du begynner monteringen av drivhuset. Pass på at du har mottatt alle komponentene og sjekk at antall og type er i samsvar med listen som er illustrert på hver side. Utfør monteringstrinnene i den rekkefølge som de er presentert på i. Jeg er helt ny her og sitter derfor å leser endel om drivhus. Det er noe jeg har planlagt å skaffe meg i år, og vil derfor høre litt om erfaringer med slike.


Jeg hadde ett fra netthandelen på hånden men etter å ha lest endel her inne om slike så skrinla jeg den. De eneste alternativene i mitt distrikt er da . Min konklusion: Jeg ville ikke handle med det firma. Jeg har et meget stærkt drivhus , men også en rafte, der er tilpasset til at støtte rygningen når der kommer sne.


Giv os feedback eller rapportér fejl. Sammenlign priser: vidaXL Half Sections 2. Detta växthus är perfekt för både nya och erfarna trädgårdsmästare. Det rymmer ett stort antal växter och är perfekt för att skydda dina växter från kallt.


Jeg har investeret i ekstra alu-lister til afstivning samt efter vejledning fra Vidaxl købt silikone i . Har sett på disse billige alternativene.

Commentaires

Articles les plus consultés