Voksduk kid

Hos Kid finner du praktiske voksduker til hverdag og fest. Velg blant mange flotte design. Kjøp på nett eller i butikk. Duker i voks, akryl og plast er praktiske og lettstelte, og egner seg like bra inne som ute.


Forskjellen mellom voksduk og akrylduk kan du lese om her. Kid har duker til alle anledninger.

Det er hyggelig med duk, og nå er utvalget stort av lettstelte uteduker i voks- og akrylmateriale. Om det er til spisebordet på terrassen, uteplassen på hytta eller til båten, har vi uteduker i mange farger og design, som både frisker opp, og samtidig er praktiske for utebruk. Vil ikke ha typisk voksduk som ser veldig plastikk ut. Både ferdig sydd og i metervare. Jeg mener det heter teflonduk og at Kid , Prinsess og Hansen og dysvik har det.


Vi kjøpte en lys duk av typen acrylduk eller noe sånt, litt finere enn vanlig voksduk og har angret på det. Vi har det du trenger av gardiner, sengetøy, håndklær og interiør til hjemmet. Dukene er laget for norsk sommer, og tåler utebruk godt, men passer.

Hun legger duker under den så hun får glede av dem samtidig som hun tar vare på bordet. Jeg har tenkt å få en slik også. Ikke nødvendigvis med duker under for jeg liker å se overflata på bordet.


Jeg kan egentlig ikke fordra duker, og bordet er så pent som det er, men jeg skjønner jo at skal jeg greie å ta vare på det, bør jeg nok bruke en voksduk til daglig. Helst en som ser litt pen ut (ikke den tykke gammeldagse sorten). Interiørbutikker og kjeder som Kid og Princess har voksduk på rull.


Det har også Stoff og Stil, for ekempel. Jeg lagde en mal for vimpelen min ved å bruke et vanlig A4-ark og lage en trekant i arkest fulle lengde, men litt smalere enn arkets bredde. Prøv deg fram og finn den formen du vil ha på dine vimpler. Optimalt skulle jeg gjerne hatt den nydeligste hvite stoff duk, men helt nødvendig er det med voksduk.


Vet de har hvite plastduker på Kid , og Jysk. Hvis du syns det er fint med blonder, har de kjempefin voksduk med blondemønster på Stoff og Stil. Fine voksduker passer like godt ute som inne. Hos JYSK har vi et stort utvalg billige voksduker. Her kan du velge mellom flere herlige farger og velkjente.


Norges største utvalg av voksduk og . Får jeg kjøpt det noe sted nå?

Skulle gjerne ha å legge på når vi maler, osv. Her har de voksduker i metervare på malerforretninger type feks Fargerike.

Commentaires

Articles les plus consultés