Lage kjøpmannsdisk

Trinn 5: Sparkle over skruehullene og la tørke. Deretter kan du gå over overflatene med sandpapir eller maskin. Røssland har brukt sandpapir med grovhet fra til 180.


Kommoden er beiset i svart, og tørket av med en lofri klut. Flere ting du kan lage selv: Slik skaper du tivolifølelse!

Malt i en farge jeg selv velger. Feks like store skuffer. April Bee kjøpte en billig kommode fra IKEA som kanskje ikke er det mest spennende møbelet vi har sett. Men med noen enkle knep får kommoden et helt nytt utseende og sluttresultatet er nydelig!


Du kan se på dette som inspirasjon og lage noe unikt i ditt eget hjem, eller så kopierer du helt enkelt Aprils . P) Elsker og tegne og å lage prototypen og finne ut om det funker på den måten jeg har tenkt. Slik lager du nye møbler av gamle. Kommode: Pianokrakk pluss liten kommode blir ny kommode.

Vanlig benkehøyde er rundt centimeter, det betyr at du må sette lengre bein på kommoden. Du kan kjøpe dem ferdige på ett av de store møbelvarehusene, eller lage dem selv, slik vi gjorde på denne kommoden. Vil du gjøre kjøkkenøya enda mer praktisk, monterer du på ekstrautstyr som papirholder, . Gøy å lage møbler utifra en ting, også blir det til et praktisk møbel. Så om du har noen papirer eller andre ting du ønsker å få orden på så er det perfekt å lage en slik liten kommode :) Ha en fin lørdag alle sammen, her er det endelig blitt den store flyttedagen, så i dag skal jeg flytte inn og sove over. Lager du noe av dette til den firbeinte vennen din blir det garantert suksess.


Det er helst skap, senger og bokhyller fra butikken – store møbler med faste mål – som ikke passer inn der de skal. Men det kan også være behov for å spesiallage mindre møbler, eller tilpasse dem resten av innredningen. Jeg får også møbelsnekkere til å lage eller integrere småting som TV-benker eller . Oddbirds er et designkollektiv som lager produker med hobbytilnærming. Vi aner gammel teak under den sterke fargen på denne retrokommoden.


Huset til Julie Kristin og Kjell på Karmøy er preget av smarte løsninger. De har blant annet bygget en skjult oppbevaringsplass for tv-en i en gammel kjøpmannsdisk. Her får du oppskriften: Gjør som Kjell, gjem TV-en i en kjøpmannsdisk du lager selv, og gjør den lett å ta frem når det er tid for en TV- stund.


Det skal passe i en nisje jeg har i gangen og finner ikke den perfekte. Tenkte derfor å lage en egen kommode. Få et ryddigere hjem og et nytt praktmøbel med en av disse flotte kommodene.

En kommode gir deg optimale oppbevaringsmuligheter på soverommet. Våre kommoder kan du få i ulike stilarter, farger og størrelser. Vedlikehold: Beskytt lakkerte overflater med: Opalin, eller Baolin møbelpolish skjermes mot direkte varmekilder.


Topplate må ikke være fuktig i lengre tid av gangen. Tid igjen av kampanjeprisen: pris etter kampanje. ASPEN Kjøpmannsdisk med skuffer i . NORDLI kommode skuffer. PAX garderobeplanlegger. Dra, slipp, strekk og lek deg med alle mulighetene!


Et lag sparkel, pussing, et strøk grunning og to strøk maling senere - gikk jeg ut i låven og fant frem litt mere planker. Jeg kappet til fire stykk i rett størrelse og skrudde de fast til kommoden før jeg malte på et strøk hvit olje. Til slutt kappet jeg til gulvlister som jeg satt på i bunn. Jeg HATER den lille glippen som .

Commentaires

Articles les plus consultés