Oldemor sølvbestikk

Oldemor sølv fra kistebunn. Buskerud mynthandel - sølvbestikk , gull, sølv , mynter, barrer, sølvtøy, gullmynter, sølvmynter, gullmynt, sølvmynt, sedler, seddel. Filtrer produkter Fant ingen produkter! Firmagaver Gavekort Julepynt Konfirmasjon Morgengave Morsdag Valentine. Bunadsølv Follo Romerike.


Vi selger alt innen sølvbestikk.

Mange unge er igjen opptatt av tradisjoner og ønsker seg sølv som aldri før. Norsk sølv har en lang tradisjon. Vi er forhandler av sølvbestikk fra Th. Vi har lager på følgende mønster: Arve. Dette kan vi skaffe på spesialbestilling: BlåklokkeTusenfryd.


Kopi av tinn kirkelysestake fra ca. Lysestake i kannestøpertinn – antikk modell. I min manns familie så er det vanlig å samle på sølvbestikk.


Så oldemor til ungane her har vert tidlig ute med å spørre hvilket mønster ungane her skal ha på sitt bestikk!

Eg syns det er kjempe artig å ha! Har altid noko fint å bruke ved spesielle anledningar som jul og nyttår, påskelammet osv. Det er fint til å dekke me det er av verdi og ikke minst det er noe som kan vare i mange, mange år.


Jeg har en skje fra min oldemor som er nærmere 1år gammel. Jeg forstår ikke hvorfor ingen vil samle på sølve, servise og glass lenger jeg da? Hun visste nok hva hun gjorde, min oldemor i Bergen, da hun satte seg ned og broderte et etui til de staselige suppekjeene i sølv.


De solide skjeene var selvsagt verdifulle og skulle derfor tas godt vare på, men det var vel heller ikke morsommere å pusse sølvet den gangen enn nå. Derfor var det minst like . I en genuin håndverksbedrift midt i storbyens travelhet, blir sølv møysommelig utformet til de vakreste prydgjenstander av dyktige fagfolk. De har en sjelden, håndbåren kunnskap som har gått i arv fra håndverker til håndverker gjennom mange generasjoner.


De fleste av dagens mestere startet i vårt verksted som unge . Telesølv, Opphøyet rose, Romanse, Ringebu, Valdres. Aase, Elisabeth, Jubileum, Åre, Dobbel rokokko.

Commentaires

Articles les plus consultés