Neglakademiet

Vi ønsker å være i forkant av utviklingen innen bransjen og vi tilbyr alle våre elever tett oppfølging både under og etter kurset. NeglAkademiet har som målsetning å heve kompetansenivået hos negledesignere. Vi er alltid tilgjengelige for å svare på dine spørsmål enten du er elev eller profesjonell.


CND Brisa Gel (gele) Sola, Sola ons. Vi er autorisert eneforhandler av blant annet Shellac, Vinylux, SolarOil og Creative Play Gel fra CN samt Depiève vokssystem og .

Mine føtter får kjørt seg. Lange turer og trening gir meg råtne tånegler og hard hud. Må jeg virkelig ha klover siden jeg har et aktivt liv? Men slik ser mine føtter ut til daglig:… 6. Finn veibeskrivelse, kontaktinfo, regnskapstall, ledelse, styre og eiere og kunngjøringer.


See what people are saying and join the conversation. Neglakademiet i Oslo, anmeldelser skrevet av ekte mennesker. Yelp er en gøy og enkel måte å finne, anbefale og prate om hva som er bra og mindre bra i og rundt Oslo.

Det går ikke så fort her for tiden, sånn er det bare. Men nå har jeg i alle fall fått trukket en vinner av forrige ukes utlodning av høstneglelakk fra CND! Høstluksus fra CND Vinylux. Regnet drypper ned og det er helt klart høststemning her i hovedstaden, men hva gjør vel det?


Selskapsform, Privat aksjeselskap. I kveld skal jeg dj-e på byMagMaLous launch på Villa Eckbo. Det krever nye, sharpe klør! Epost: Benytt kontaktskjema under.


Besøksadresse: Olav Tryggvasons Gate 24. Vi tilbyr studentrabatt på førstegangs behandling. Deretter får studenter eget fordelskort.


Tilbudet gjelder kunstnegler, ( gele og acryl), spraybruning, pedikyr, manikyr og øyevippeextention. I tillegg fikk GK i går én ny partner fra kontoret i Stockholm, og en fra kontoret i København. Geelmuyden Kieses partnermøte inviterer inn tre nye partnere fra Norge fra 1. Klikk linken for mer informasjon.


Jeg har vært fast kunde hos Marina Rasool hos Laveria Lashes i flere år - rett og slett fordi hun er ekstremt dyktig på fagområdene løsvipper, hudpleie og negler.

Hun har vært dommer i vippe-VM to ganger så langt i Vietnam og har hatt en rekke kurs med .

Commentaires

Articles les plus consultés