Opphengstavle

Farge: GullMateriale: MetallBredde: cmHøyde: cm. Verktøytavle med firkantede hull. Kan monteres på arbeidsbenk eller festet til vegg. Bolter og skiver til montering på arbeidsbenk følger med. Opphengstavle kan monteres på arbeidsbenk eller festet til vegg.


For en god stund tilbake var det markedsdager i Bogstadveien.

Samme dag valgte jeg å kjøpte en opphengstavle i metall fra Kremmerhuset. Så tenkte jeg det kunne vært fint med to slike, og med rabatt ble det heller ikke for dyrt. Husker ikke helt prisen, og finner den ikke lenger i nettbutikken, dessverre. Håper å kunne samle mine DIY prosjekter på denne bloggen,og lagre spennende ideèr til kommende prosjekt. Har et lite lager av ting jeg allerede har laget,og skal prøve å legge de inn her etter hvert.


Dårlig med underveis bilder på noen, skal prøve å huske det framover,og ikke bare ta bilder etterpå, slik . Selvlaget opphengstavle. Er kjempefornøyd med resultatet.

Fikk ideen når jeg var i byen på bursdagen min. Såg en sånn oppslagstavle på en populær interiørbutikk. Men å betale kr 79- for en mindre en syntes jeg var litt dyrt! Så da ble det å lage en selv.


Komplett med skruefester og klyper til oppheng. Feilkjøpt, aldri montert eller brukt. Frostet på en side, blank på andre. Svarte sist innen seks timer. Vintage opphengstavle fra kremmerhuset fra FINN.


Ubrukt opphengstavle med strikker for å henge opp post, bilder og annen info hjemme. Forventet leveringstid: 3-dager inn til oss. Følg ravnen på facebook. Mit diesem luxuriösen Kopfteil wird jedes Bett in wenigen Minuten an die hohen ästhetischen Standards von Bolia angepasst.


Es macht Ihre Boxspringmatratze nicht rückenfreundlicher, erfreut aber das Auge. In zwei Versionen erhältlich: einer geradlinigen und eleganten Ausführung und einer üppigeren mit schönen . Nye puter og opphengstavle. Det er så mange deilige pastellfargede vårnyheter ute i interiørnorge nå, og jeg har blitt inspiret til å få inn noen lyse pastellfargede detaljer på det ny-oppussede gjesterommet.

Jeg har sydd meg noen nye puter, med blomstrete stoff fra Tilda.

Commentaires

Articles les plus consultés